راه اندازی فروشگاه آنلاین مزایایی نسبت به داشتن یک فروشگاه فیزیکی دارد: اجاره ای برای پرداخت وجود ندارد و می توانید از آسایش خانه خود به میلیون ها مشتری برسید. با این وجود ، برای داشتن یک شانس در موفقیت ، ایده خوبی است که برای شروع یک فروشگاه اینترنتی به همان اندازه که برای هر مشاغل دیگری فکر می کنید ، فکر کنید. شما به یک محصول عالی ، یک وب سایت کاربر پسند و یک برنامه بازاریابی کامل نیاز دارید. در ادامه بخوانید تا یاد بگیرید چگونه شروع کنید.
-
1
خدمات تجارت الکترونیکی همه جانبه تحقیق کنید. اگر تمایل به تنظیم وب سایت شخصی خود را از ابتدا ندارید ، خدمات زیادی وجود دارد که بستری را برای یک فروشگاه آنلاین ارائه می دهند که می توانید فقط با چند هزینه ، در چند ساعت راه اندازی کنید. به این ترتیب دیگر نیازی به یادگیری نحوه رمزگذاری یا استخدام یک طراح وب نخواهید داشت و تمام ابزارهای لازم برای شروع فروش سریع محصول خود را در اختیار شما قرار می دهد.
خدمات فراگیر معمولاً از هر فروشی که انجام می دهید ، اندکی برداشت می کنند.
این خدمات مزایایی دارند ، اما محدودیت هایی نیز وجود دارد ، زیرا شما باید در سیستم های آنها کار کنید. قبل از انتخاب یکی با خدمات مختلف آشنا شوید. اگر موردی را پیدا نکردید که متناسب با مدل کسب و کار مورد نظر شما باشد ، مجدداً یک فروشگاه آنلاین جدید را در مورد خودتان دوباره بررسی کنید.
-
2
خدمات عمومی تجارت الکترونیکی را در نظر بگیرید. شرکت هایی مانند Shopify و Yahoo! فروشگاه ها به شما امکان می دهند تا وقتی موجودی شخصی خود را حمل می کنید ، فروشگاه های اینترنتی با ظاهر حرفه ای را تنظیم کنید. راه حل های تجارت الکترونیکی میزبانی شده بیشتر به ارائه طراحی فروشگاه ، پرداخت ایمن ، میزبانی ، لیست های پستی ، آمار فروش ، پشتیبانی از مشتریان ادامه می یابد. این برای کسانی که نمی خواهند برنامه نویسی خود را انجام دهند جذاب است.
-
3
برای فروش سود خود را به فروش مجدد محصولات جستجو کنید. خدمات فروشگاه های وابسته مانند Amazon eStores LLC به شما امکان می دهد با نوشتن بررسی محصولات و تمرکز بر روی موضوعی که زندگی مصرف کنندگان را آسان تر می کند ، کالاهای حمل شده توسط Buy.com و سایر بازرگانان را به فروش برسانید. فروشگاه های eStores آمازون به شما امکان می دهند سریع کار کنید ، اما به شما امکان نمی دهد موجودی فیزیکی خود را حمل کنید.
-
4
eBay را به سطح بعدی ببرید. اگر قبلاً برخی موارد را در eBay به فروش رسانده اید ، و اطمینان دارید که بیشتر مشتری اصلی شما را در آنجا پیدا می کند ، می توانید برای صرفه جویی در هزینه های لیست ، به یک فروشگاه eBay فارغ التحصیل شوید.
اگر قبلاً از eBay استفاده نکرده اید ، ممکن است این رویکرد برای شما مناسب نباشد ، زیرا بهتر است از یک مشتری اصلی شروع کنید. برای اینکه در استفاده از eBay احساس راحتی کنند ، مشتریان شما باید به اندازه کافی وب سایت باشند.
توجه داشته باشید که eBay تمایل دارد افرادی را که به دنبال معامله و کالاهای یک نوع هستند ، جستجو کند.
-
5
نکاتی را برای فروش عمومی در نظر بگیرید. نکات یک بازار آنلاین است که می توانید یک مورد را ارسال کنید یا یک فروشگاه کامل را بصورت رایگان ایجاد کنید. شما چند عکس بارگذاری می کنید ، موارد را شرح می دهید و قیمت آنها را برای فروش می دهید. ارسال کالا به مدت چند ماه بدون نیاز به بروزرسانی لیست ، رایگان است. وقتی کالای مورد نظر به فروش می رسد و 35 دلار یا کمتر است ، 5٪ هزینه آن است. اگر کالای 35 دلار یا بیشتر باشد ، هزینه آن 3٪ است. در کنار قرار دادن کالاها برای فروش ، می توانید فیلم ها ، وبلاگهای مربوط به محصولات و خدمات خود را جاسازی کرده و مستقیماً از سایت به حساب توییتر خود وصل کنید.
-
6
اگر می خواهید کالاهای سفارشی را بفروشید کافئین را امتحان کنید. Cafepress خدماتی است که ارزش خرید آن را در نظر دارید اگر بیشتر پیراهن می فروشید ، و سایر مواردی که می توانید با طرح های منحصر به فرد خود مانند لیوان ، برچسب و دکمه ها "تمبر" کنید. مشتریان فروشگاه شما را مرور می کنند ، کالاهای خود را سفارش می دهند و کافه پرس سفارش و موارد را برای شما پردازش می کند. شما می توانید یک فروشگاه اصلی را به صورت رایگان راه اندازی کنید و برای ویژگی های بیشتر یک اشتراک ماهانه پرداخت کنید.
-
7
فروش صنایع دستی در Etsy. Etsy برای افرادی که آنچه را که می فروشند ، یک انتخاب محبوب است. برای هر کالای ذکر شده هزینه ای معادل 20 درصد وجود دارد و در صورت فروختن کالا ، Etsy 3.5٪ از قیمت فروش شما را حفظ می کند. شما به طور مستقیم پرداخت می شوید و مسئولیت حمل کالا را بر عهده دارید شما مبلغ ماهانه مبلغی را پرداخت می کنید (بسته به آنچه که فروخته می شود). [5]
-
8
فروش در اینستاگرام را امتحان کنید. اینستاگرام پر سرعت ترین شبکه اجتماعی در جهان با مخاطبان بسیار درگیر است که برای فروش وسایل مد ، کالاهای دست ساز و محصولات برای خانه بسیار عالی است. تصاویر آیتم های خود را برای فروش در اینستاگرام بارگذاری کرده و سپس حساب خود را با inSelly.com همگام سازی کنید تا فروشگاه آنلاین شخصی از تصاویر اینستاگرام ایجاد کنید. پرداخت ها توسط PayPal تأمین می شوند ، خدمات هزینه های عضویت یا کمیسیون های فروش را نمی گیرند.
قسمت 4
جذب و حفظ مشتری